Hoppa till innehåll
Fungerande medier

Fungerande medier

Dyslexiförbundets portal om tillgänglighet och projekt

Anpassa sida

  • Startsida
  • Om oss
  • Projekt
    • Språka loss
    • Mediaprojektet
    • Begriplig samhällsinformation
    • Begripsam
    • Orden på jobbet
      • Om arbetslivet
      • IF Metall – material
      • Kommunal – material
      • Transport – material
    • Begriplig text
    • EASIT – Att förstå innehållet i TV och video
    • SELSI -för att göra muntligt språk mer begripligt.
    • Läsfrämjande verksamheter
  • Människa
    • Människors förutsättningar
    • Synen på människan
    • Olika förmågor
      • Språkförmåga
      • Intelligens
      • Minne
      • Koncentration
      • Tidsuppfattning
      • Känslor, motivation, stress
      • Tänkande
    • Olika diagnoser
      • Adhd
      • Afasi
      • Autism
      • Dyslexi
      • Dyskalkyli – räknevårigheter
      • Språkstörning
      • Utvecklingsstörning
  • Medier
    • Mediernas möjligheter
    • Text/Skrift
    • Ljud/Uppläst
    • Dator, tv, platta och mobil
    • Bild, film och animation
    • Grafisk form
    • Sociala medier
    • Berättarteknik
    • Tankar om medier
  • Interaktion
    • Interaktion
    • Universell utformning
    • Standardisering
    • Brukarmedverkan
  • Anpassa sida
Publicerat 20 oktober, 201526 mars, 2024 av admin

Hur vi uppfattar tid – en utvärdering av olika sätt

Lyssna

Hur ska tid och kalendrar presentera den information de har till uppgift att förmedla?

 

KategorierOkategoriserade TaggarBegripsam, Runö utbildningen mars 2015, Tidsuppfattning

Inläggsnavigering

Föregående inläggFöregående Hur upplevs Arbetsförmedlingens webbplats?
Nästa inläggNästa Utvärdering av en digital guide åt Försäkringskassan
Kontakta Dyslexiförbundet forbundet@dyslexi.org
Webbkarta
Drivs med WordPress